Media Hack Weekend 2016

Media Hack Weekend — найбільший хакатон в Україні, організований 1+1 медіа в рамках ініціативи Future Media Lab.
7 жовтня о 9:00 у місті Київ на кіностудії ім.Довженка розпочав свою роботу унікальний технологічний хаб MHW-2016, що тривав 48 годин і завершився 9 жовтня презентацією фінальних ідей учасників.

8 жовтня свою роботу розпочав дводенний лекторій, де 20 практикуючих експертів технологічного ринку поділились своїми знаннями на теми медіа, креативу, цифрових технологій. Окрім того, протягом 48 один із командами працювали досвідчені ментори, представники найбільших компаній, таких як 1+1 медіа, Київстар, Вконтакті, MacPaw та багатьох інших.

Серед 800 учасників був студент Криворізького Національного Університету групи КСМ-13-2, Хавер Дмитро. У складі команди Дмитра було 8 чоловік: з Вінниці, Києва, Львову та Кривого Рогу. У проекті використано API VK. Мета проекту – зробити продукт який би дозволяв зберігати будь-яку інформацію з постів та соціальної мережі Вконтакті вцілому – у базу даних і потім структурувати та знаходити інформацію в найкоротший час. Ця ідея виявилась дуже цікавою, тому що усі хто використовують VK – відмічають, що знайти цікавий пост, відео або музику, яку ви лайкнули – вже через 1-2 тижня дуже важко та займає багато часу. На час першого пред-захисту додатка, ментор з компанії VK відмітив актуальність та дуже зацікавився проектом. Головна ідея – це зберегти час користувача та зробити пошук і зберігання інформації більш комфортними.

Загалом було реалізовано: Web бота, за допомогою якого зберігається інформація до бази даних. Базою даних було обрано один із продуктів компаній-спонсорів Microsoft Azure, яка запропонувала API для реалізації. Також було створено прототип додатку на смартфони з OS Android, та запропоновано ідею для IOS. Щодо пошуку збереженої інформації – користувач може писати боту у групу Вконтакті, через хештег, наприклад: “#покажи відео про спорт” — таким чином бот шукає у базі даних та виводить усі відео по даній темі.

У результаті команда боролася за призові місця, ввійшла до фіналу (у ТОП 15 серед 107 команд-учасників) та 9 жовтня презентувала проект, створений з нуля за 48 годин.

hk